ผลงานวิจัยหรืองานสร้างสรรค์
ผลงานวิจัยประเภท Proceeding
2560 (12)
2561 (30)
2563 (3)
2566 (7)
ผลงานวิจัยประเภท Journal
2560 (3)
2561 (7)
2562 (22)
2563 (7)
2564 (5)
2565 (3)
2566 (7)
-
A FRAMEWORK FOR ASSESSING WELLNESS TOURISM DESTINATION COMPETITIVENESS: A PERSPECTIVE FROM THE WELLNESS TOURISM CLUSTERS IN THAILAND
ชื่อผลงานวิจัย
ชื่อผลงานวิจัย EN :
A FRAMEWORK FOR ASSESSING WELLNESS TOURISM DESTINATION COMPETITIVENESS: A PERSPECTIVE FROM THE WELLNESS TOURISM CLUSTERS IN THAILAND
ชื่อวารสาร EN :
Geojournal of Tourism and Geosites
ปีที่ของวารสาร :
49
ฉบับที่ของวารสาร :
3
ปีที่ตีพิมพ์ :
2566
เลขหน้า :
973-987
-
An Innovative Mobile Application for Wellness Tourism Destination Competitiveness Assessment: The Research and Development Approach
ชื่อผลงานวิจัย
ชื่อผลงานวิจัย EN :
An Innovative Mobile Application for Wellness Tourism Destination Competitiveness Assessment: The Research and Development Approach
ชื่อวารสาร EN :
HighTech and Innovation Journal
ปีที่ของวารสาร :
4
ฉบับที่ของวารสาร :
3
ปีที่ตีพิมพ์ :
2566
เลขหน้า :
592-616
-
Causal Modelling of the Key Competitiveness Assessment Factors of Wellness Tourism Destinations: A DEMATEL Approach
ชื่อผลงานวิจัย
ชื่อผลงานวิจัย EN :
Causal Modelling of the Key Competitiveness Assessment Factors of Wellness Tourism Destinations: A DEMATEL Approach
ชื่อวารสาร EN :
Journal of Human, Earth, and Future
ปีที่ของวารสาร :
4
ฉบับที่ของวารสาร :
2
ปีที่ตีพิมพ์ :
2566
เลขหน้า :
121-152
-
Consumer’s Personality Traits and Knowledge-sharing Behavior on Shoppertainment Platforms: The Mediating Role of Subjective Well-being and Trust
ชื่อผลงานวิจัย
ชื่อผลงานวิจัย EN :
Consumer’s Personality Traits and Knowledge-sharing Behavior on Shoppertainment Platforms: The Mediating Role of Subjective Well-being and Trust
ชื่อวารสาร EN :
HighTech and Innovation Journal
ปีที่ของวารสาร :
4
ฉบับที่ของวารสาร :
1
ปีที่ตีพิมพ์ :
2566
เลขหน้า :
210-232
-
OCEAN Traits as Key Determinants of Knowledge Sharing Behaviour through Short-video Social Commerce Platforms
ชื่อผลงานวิจัย
ชื่อผลงานวิจัย EN :
OCEAN Traits as Key Determinants of Knowledge Sharing Behaviour through Short-video Social Commerce Platforms
ชื่อวารสาร EN :
Journal of Human, Earth, and Future
ปีที่ของวารสาร :
4
ฉบับที่ของวารสาร :
2
ปีที่ตีพิมพ์ :
2566
เลขหน้า :
181-196
-
-
ชื่อผลงานวิจัย
ชื่อผลงานวิจัย TH :
-
ชื่อผลงานวิจัย EN :
Defining Technopreneurs’ Commercialization Research Process in the Emerging Thai Economy: Research for Constructing Grounded Theory
ชื่อวารสาร EN :
TEM Journal
ปีที่ของวารสาร :
12
ฉบับที่ของวารสาร :
2
ปีที่ตีพิมพ์ :
2566
เลขหน้า :
1142-1155
-
บุคลิกภาพของผู้บริโภคและพฤติกรรมการแบ่งปันความรู้บนแพลตฟอร์มช้อปเปอร์เทนเม้นท์: บทบาทตัวแปรส่งผ่านของความอยู่ดีมีสุขเชิงอัตวิสัยและความไว้วางใจ
ชื่อผลงานวิจัย
ชื่อผลงานวิจัย TH :
บุคลิกภาพของผู้บริโภคและพฤติกรรมการแบ่งปันความรู้บนแพลตฟอร์มช้อปเปอร์เทนเม้นท์: บทบาทตัวแปรส่งผ่านของความอยู่ดีมีสุขเชิงอัตวิสัยและความไว้วางใจ
ชื่อผลงานวิจัย EN :
Consumer’s Personality Trait and Knowledge Sharing Behavior on the Shoppertainment Platform: The Mediating Role of Subjective Well-Being and Trust
ชื่อวารสาร TH :
วารสารศิลปการจัดการ
ชื่อวารสาร EN :
Journal of Arts Management
คณะ :
มูลนิธิธรรมาภิวัตน์
ปีที่ของวารสาร :
7
ฉบับที่ของวารสาร :
2
ปีที่ตีพิมพ์ :
2566
เลขหน้า :
519-542
ผลงานงานวิจัยที่ได้รับทุน
2562 (1)